17 Haz 2012

Seni orda yeğrim yeğrim

Bill Plympton
kahvaltılık iyi gider.

15 yorum:

  1. Bkz. Başımın etini yedin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizi iyi niyete davet ediyorum. biz sevgimizden yiyelim, senin dediğine bak cık cık cık:D

      Sil
  2. "Aman dibini de sıyır, yoksa arkandan ağlar." diye iğrenç esprimsi bir şey yapasım geldi görünce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ne güzel espriler yapıyosun bu ara yeaa. hey gidii:D

      ama devamını da yeriz yani yemez miyiz:)

      Sil
  3. zavallı adam önce meylediyor öne doğru, öpücek sandı zaar :)

    YanıtlaSil
  4. kadınlar cok dırdır mı yapıolar yani diyesim geldi ama cıdden bazen böyle yemeli:))
    not:güleceğim bi anda değildim ama çok güldüm elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayıır hayır bunu o şekilde yorumlamayı reddediyorum. sevgimizden "seni yeriiiim" diyoruz ya onun görsel hali bu hıhııım^^

      afiyet olsuuun, gene bekleriz^^

      Sil
  5. blogu her açtığımda bunu görüp kikirdiyorum ya :)

    YanıtlaSil
  6. Devamını bekliyorum Mr.E
    Bu YE, devamı İÇ,sonu YAT ....
    ona göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooohh biz binbir gayretle, ne şartlar altında bu gifi bulup paylaşalım devamı Mr. E'den istensin. Hoş değil emir bey hoş değil :D

      Sil
    2. Kıskanma...İstanbul'a döndüğün gibi her şeye yetiş e mi Joy hanım :)

      Sil
    3. Cahilliğimin kusuruna bakmayın Joy hanım...
      yoksa kaptan MR.E ye bırakmazdım devamını ..
      güldüm eğlendim teşekkür ederim

      Sil
  7. - benle görüsceng mi?
    + hı hı görüsürüm..
    - nirdah?

    :D

    YanıtlaSil