21 Haz 2012

Johan Thörnqvist

Bazen çok boşa uğraşmıyor muyuz?

11 yorum:

  1. Başlık olsaymış iyiymiş

    YanıtlaSil
  2. hele hele ki bin saat yol gelip hala yatıp zıbarmadıysan joyanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akabinde hemen uyudum. valla:)

      hem öyle deme ben de isterdim gelip hemen uyumak ama işte Mr. E demediğini bırakmıyo, gelir gelmez çalıştırdı insafsız şef.

      Sil
    2. Ben çalıştırdırm??!? Nerede benim kırbacım!!!

      Sil
    3. yapma.. acı.. tamam video bulucam.. gif.. başlık yazıcaktım valla.. bir daha olmaz söz. vurmasana yeaaaa>_<

      Sil
  3. güzel günün ortasına iyi geldi cuk diye oturdu kaptanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaptan? neyse iyi geldiyse sorun yok:)

      Sil
    2. Joy Mr.E bizim kaptanımız...
      Ama kusuruma bakma...
      Hem çok güzeldi çok eğlendim

      Sil
  4. Bardağın dolu tarafında yaşayan bir astronot! Şanslı köftehor!

    YanıtlaSil