4 Haz 2012

Koyver Gençlikspor 1. Olağan Genel Kurul Toplantısından Başlıklar

Sevgili Mr. E şanlı tarihimizin(!) başlangıcısını yapmış oladursun, diğer bir sevgili blogger Eşek’in de ilk yorumdan sorduğu “napıyoruz” sorusuna benim de anladığım kadarıyla cevap vermek üzere buradayım (burada alkış kıyamet koptuğunu hayal ettim)
Şimdi biz dün akşam bilgisayar başlarında toplanıp bu soruya “tüm ciddiyetimizle”, Mr. E’nin sıkı yönetimine rağmen gene de olabildiğince eğlenerek olayın genel hatlarını belirledik.
**
Şimcik, içerik olarak video olur, gif olur, fotoğraf/resim olur, yazı olur paylaşabiliriz, yani atış serbest. Ama burada çoook popüler içerikten kaçınmak istiyoruz (gözleri devirdik), örnek vermek gerekirse; “oğlum bak git” videosu olmasın mesela. (gerçi ben hala o vidyoyu izlemedim ama neyse) Burada etraftan bulduğumuz şeyleri paylaşmakta bir beis görmediğimiz gibi, bizzat kendimize ait şeyler de olsa pek güzel olur bizce.
**
En başından fikrimiz, bunun bloggerlar arasında kolektif bir çalışmaya dönmesiydi, yani hep beraber gülelim eğlenelim istedik. Ancak bunu daha en baştan nasıl yaparız diye düşünürken şöyle bir format olmasını düşündük ki burada sizin katkılarınıza ihtiyaç duyuyoruz. Gene örnekle açıklamak gerekirse, birimiz bir şey paylaştığında, konuyla ilgili aklınıza gelen başka bir şey olursa (olsun yani, olduralım) gelin altında paylaşın. “O değil de, bir de bu var” deyin. İstiyoruz ki sadece yeni bir yazıyı gördüğümüzde bakıp çıktığımız bir yer olmasın, canımız sıkıldığında gelip bakalım, keyfimize keyif katalım.
**
Buradan dönüyoruz bunun “oyuncu alım” sürecine. Kuulumsu Kadın kendini takım kaptanı ilan edip, ben de ben zaten bu takımdayım dedikten sonra şube sorumlusu Mr. E’nin başına kalmış bulunmuştuk. Bu kolektif çalışma olayı elbette de yorumlarda kalmasın, içerik iyice netleştikçe zamanla yeni yazarlar da gelsin, blogumuz zenginleşsin, ortalık şenlensin istiyoruz. Burada da yorumlara sığmayıp taşan arkadaşlar, bağlılık yeminlerini ettikten sonra şaaşalı bir törenle aramıza katılacaktır.
**
Anlaşılmayan bir şey varsa, konuşmak için zaman bu zaman. Fikri olan, şunu şöyle yapsak daha iyi olur diyen, kendini ortaya atsın. Bir şey demicez. Valla bak. Çok açığız böyle şeylere yani.

12 yorum:

  1. aay jööy açıklama yapmak için burdayım demişin ya böyle sanki çocuğum çıkmış konuşma yapıcak gibimsi oldum ben, valla! heycan yaptım falan :)) o alkışları kopardım burda :)

    gözleri devirdik gif i beklerdim senden ama, ilk çalışman bu yönde olsun :P ehehe

    toplantımızın "yaz kızım"ı olarak iyi iş çıkarttın genç!

    her şey artık açık ve seçik. üzerimde "Mr.E'den gelen sıra sende Kuul'umsu baskısı" hissediyorum şu an. ondan şimdi kaçtım ben^^

    YanıtlaSil
  2. Kuulumsu, orda bir de böyle elimdeki kağıda baktım filan, hafif bir heyecan=) sağolasın alkışlar için:D

    gözleri devirdik gif'i bulurdum ama 2 tane gif kalsın orada dedim, tamam ayrı bi vakitte bulucam ben sana o gifi de:D

    yaa yaz kızım'da üstüme yoktur ama elektronik ortamda not tutmak pek eğlenceli değilmiş:/

    evet şimdi kafamız yavaaaşça sana doğru dönüyor, gözlerde bir beklenti.. Evet Kuulumsu Kadın, sendeyiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kuulumsu gözler sende...http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxw

      Sil
    2. ahahaha! :)) gece gece iyi güldüm. o gözleri gördüm ben taam :)

      Sil
  3. Hahaha bayıldım bu bloga da bu posta da :)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı uğurlu olsun hepimize... hey joy sen de çok iyiydin.. iyi üstesinden geldin heyecanın..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cumlemize:p piuuu o zaman(burda boyle terini silen mutlu ve gururlu bir adam gifi hayal et olur mu)

      Gorusuruz gene o balde^^

      Sil
  5. Oha, takım falan mı? Şöyle bi bakacak olursam ;
    Mr.E namideger Sensei, benim tarafimda olursa, bir oy.
    Joy'la olan üzüşmeden dolayı, barışmış olmamızı hesaba katarsak küçük ıhtimal,
    Kuulumsu, Joy'dan oy gelmezse senden bekliciim.
    Böylece referanduma sunmayı talep ediyor, sınavdan sonra oylamanın yapılmasını kem küm felan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmuyor o oylama çekirge
      Formata bir daha göz atman için "yeter" postunda ipekböceği ve joy arasındaki yorumlara bak. İlk aşamada yorumlarda bir kendini göster yorumlarla katkıda bulun ondan sonra bakalım asıl buradaki format senin kafandaki mi? Senin paylaşımların bizim "kafada" mı? falan fişman kem küm

      Sil
  6. Harry Potter'daki haritayla fethettin beni.

    YanıtlaSil
  7. Beyza, niyetimi belli ettim bir yerde:))

    Ehehe aklımda çohoş bir Harry Potter ilintili paylaşım daha var, ileriki günlerde görüşürüz gene. Tabi onu bekleme, gene gel=)

    YanıtlaSil