26 Haz 2012

İsyeeeaaannn!!


8 yorum:

  1. Bu adamın üzerine çok gidiliyor. :) Dediydi dersiniz. Bi patlama yapıcak. Böyle Demet Akalın gibi atarlı şarkılar falan... :) Aman sen koru yarabbi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha! :) ama çok güzel olmamış mı bu, söyle? tam kpss tarihini çalışırken gördüm bunu, pek güldüm :)) yo yoo Demet Akalın, Serdar Ortaç atarlı şarkıları ve Sezai yo yoo! :) sen koru yarabbi.

      Sil
  2. ahahaha, süpermiş ya. çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok güldüm buna ya. bi'de kpss çalışırken gördüm bunu düşün :)

      Sil
  3. Bu tiplerin acilen kuaföre gitmesi lazım. Yoksa rütük kapatabilir siteyi

    YanıtlaSil
  4. Başlık buram buram "Kuulumsu eseri" kokuyor dedim ve baktım evet Kuulumsu yapımı bir post. ehehe.
    Yalnız, çok iyiymiş yahu. Yarılanzi yane ben. - Hey tikkycancan. -

    YanıtlaSil
  5. hahah harika :D
    ama filmin bu sahnesi çok etkileyiciydi.

    YanıtlaSil