3 Tem 2012

Öyle ha deyince de sakin olunmuyor yani

8 yorum:

  1. o 3 yuvarlağın anlamı nedir acep... Bu ani bir Kesiğe benziyor onun için sonradan böyle damla atması için bayağı zaman geçmiş olması gerek..
    Sanki bir hile var gibi :)
    Bence cinayeti aşçı işledi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      o üç damla olmasa duvara fışkırmış gibi olabilirdi ama sanki yerde olan olmuş. demek ki yerde beyaz bir örtün varmış, bence bir fotoğraf stüdyosunda işlenmiş cinayet, ve sonrasında katil zavallı maktulun suratını ellerinin arasına alır ve son bir kez artık anlamlı bakmayan gözlerini izler... eline öldürülen kadının şakağından akan kanın bulaştığını farkeden katil oç ayağa kalkar kafasını umursamazca yere bırakır ve tam gitmek üzereyken biz katilin elinden iki damla ve kadının dudaklarının arasından akan bir damla kanın birleştiği o üç nokta kana bakmaktayız

      diye de böyle uydurulabilir ancak dlkfhnkjf

      Sil
    2. öldürücü 2 darbe de ikinize geliyo şimdi:D

      gene de hayal gücünüze saygı duyar, sevgilerimi gönderirim:))

      Sil
    3. hahah :D
      bugün çokzel bi gün o yüzden biri bana vursa ben onu öperim yani o yüzden çok saçmalıyom beğn.
      ehihohoho.

      şey öhöm,
      tamam joy abla ^^
      hayal gücümüze sağlık :)

      Sil
    4. negüzel:D o halde sınırsız cıvıma hakkına sahipsin elbet ancak ben de fena bir gün sonrası yeni uyandım da o açıdan biraz huysuzum. böyle şakalar neşeler filan. neyse çay içicem ve kendime gelcem şimdi;)

      Sil
    5. hehe :)
      tamam öyleysee :)

      Sil
  2. Yok yok ben şimcik buldum cinayet değil bu.. Noktaları birleştirin karşınızda Üçgen çıkıyor. bu üçgende Yol hakkında tehlikleri ve uyarıları yapan levhalardır. Sola tehlikeli viraj, yol çalışması, bisiklet geçebilir gibi… Bunun içinde burada kontrolsüz araç kullanan biri trafik kazası geçirmiş oluyor...

    İşte cevap bu aramayın boşuna emi...

    YanıtlaSil